CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, March 1, 2009

Kisah satu malam.....

"Kak lang aku lapo lah jom kita gie bunga raya makan char kue tiau udang", malas ar jauh sangat nak gie sana kang balik lapo balik. aku tengok jam dah pukul 12 malam. perhhhh... ingat nak ajak dia orang makan Md malam tu alih2 along aku dah makan nasi n beli satay. So tak jadi lah aku nak ajak diaorang makan... kelaparan lah aku dibuatnya. Mata tak leh nak tido.. boring giler... terbayang-banyang lah plak nak makan chicken chop. Last2 aku ajak gak adik aku gie makan kat kedai yang selalu makan... chop n stik nama kedai dia... dianya western food sedap ar.. tapi kalau macam tradisional nya hancussss... kadang aku gi situ bukan makan sangat pun just minum jer... cuma yang menarik perhatian aku gi situ sebab decoration kedai yang dia buat tue... cantik.. menarik... memang DAA BOOM... bagi pendapat aku ler.. kalau korang nya pendapat itu aku tak tau... kaalau gi makan kat situ ada meja yang boleh sila ala-ala kampung mungkin kedai tue bertemakan "western ala-ala kampung kot" aku lepak kat sana sampai kul 1.30 pagi.. pastu round kejap terus balik ar...

0 comments: