CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, February 27, 2009

Lamanya...

Rasanya lama betul aku tak entry... nak kata sibuk tu tak adalah sesibuk mana pun tapi... entahlah tak ada mood plak... dan biasalah kat opis aku tu networknya mengalahkan siput... lembab giler.. tue yang tak semangat nak edit blog... aku bukan nak bodek bos aku ker apa... tapi aku bersyukur sangat-sangat sebab buat masa ni aku boleh bekerja dengan dia. dan segala apa yang tak sedap didengar dah terjawab lah... nasib baik aku tak terus anggap bos aku tue apa yang diaorang cakap... ermmm... tak salah kalau nak cakap... tapi aku tak leh terus telan apa yang orang tue cakap ... mungkin itu dianya pengalaman masa bekerja dengan dia... so far aku boleh lah bekerjasama ngan dia... okey lah kita cari makan dia pun cari makan gak buat apa nak busuk hati... eh melalut plak aku ni tadi citer lain ni citer lain plak... tak ada lah nak luahkan perasaan jer... so buat pengajaran bagi aku jangan dengar kata orang lain sebelum kenal seseorang tue. bukan pengajaran aku jer korang pun sama jangan pandang luaran saje... k lah setakat ni jer kot entry kali nie... Assalamualaikum.. tak jawab dosa

0 comments: