CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, February 10, 2009

Lepak2 kat Bagan Nakhoda Omar (BNO)

Lepas jer aku gi umah kawan aku kawin. petang tu kakak sepupu aku ajak plak gie lepak2 kat BNO. kul 3.60 kami gie lah ker sana naik 2 kete jer. sampai jer terus gie beli makanan nak makan tepi pantai lah kononnya. cuaca panaz gak ar tapi sebab duk tepi pantaikan angin banyak tu yang best tue. tgok gelagat2 mat rempit. aku ingat kat kl jer banyak mat2 rempit ni kat sini pun banyak jugak rupanya. macam boring jer tak ada xtvt... kami tgok lah budak cina tu siap bawak apatah aku pun tak tau nama dia, tapi alat untuk korek pasir. dia cari kepah rupanya... banyak siut dia dapat. so kami pun buat lah xtvt yang sama tapi korek pakai tangan jer... bleh tahan sakit gak ar nak korek pasir.. abis rosak kuku aku ni. banyak ar gak dapat.. rebus sodap tue. lepak kat sana pai kul 7.00 petang. abang long pun tak dapat ikan so kami pun balik.... best lah kalau buat xtvt macam ni untuk hilangkan tension berkerja huhuu... layanzzzzzz



0 comments: