CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, February 14, 2009

Ayat-ayat cinta.. huhuuhuhh jiwangnya

Salam.. entry kali ni aku cilok ayat dari sahabat akunya tagged. aku kalau ayat2 jiwang ni yang sodap didengar aku suka.. hehehe... masa duk asrama dulu kawan aku ni memang kretip bab2 jiwang karat nie hhuhuuhhuh.... aku selalu suruh dia buat madah untuk aku hehehee... korang baca lah yer... layanzzz...

"... Kasih yg ingin ku gapai bersamamu tidak kesampaian...cinta yg ingin kumiliki, keciciran...aku sendirian menahan sebak yg mencengkam jiwa...gelora yg melanda diriku umpama ribut taufan yg menggila...aku kepiluan dalam menahan pedih yg merobek jiwa... Saat perpisahan terucap...jantungku bagai tersentap...jiwaku perlahan merintih...aku menangis sendirian...takdir tuhan sudah begitu...telah tersurat, kau bukan untukku...lantas aku berusaha menbuang bayangmu jauh dari hidupku... Aku kegagalan...wajahmu masih terbayang dimataku...sentuhan jemarimu masih menggetar jiwaku...masih hangat belaian rindumu terhadapku...aku masih belum berupaya melepaskan dirimu pergi jauh dari hudupku... Biarkan aku mencintaimu...aku bisa mengalahkan, kerinduan yg mendatang...cuma aku kegagalan melupakn kisah silam..."

0 comments: