CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, February 17, 2009

Hari yang paling bengang....

Macam mana aku nak mulakan citer ni yer... semalam aku nyer numbering problem, petang plak tu rosaknya so.. aku cakap esok jer lah kalau nak repair pun.Pagi ni tadi aku gie lah HQ selepas dapat panggilan dari Bendahari. Pai aku kat sana aku buat Troubleshoot tak mau gak banyak kali aku buat.... So alternatif yang last sekali kol GMS Kontraktor aku... Aku tunggu punya tunggu dah pai kul 1130 tak sampai lagi orang dia... so aku call lah lagi GMS than dia cakap dia datang kul 200 okey fine aku pun call abang aku ajak makan kat luar. nak tunggu pai kul 2.00 nak mampui boring giler. nak lepak kat tempat member aku dia tak ada plak gie site. so aku kuar makan masuk balik kul 1.30. tunggu lah kat bawah pai kul 2 lebih banyak kali lah aku call dia pastu dia kata dah hantar so.. aku pikir mungkin otw lah. aku naik atas jumpa member aku lepak jap.. tak bleh jadi ni janji kul 2.00 ni dah kul 3.30 tak sampai lagi. so last sekali call lagi lah GMS pastu dia kata dah hantar orang n dah tukar mesin tu... perhhhh menyirap satu badan.. apsal tak call aku dah sampai rupanya dia hantar cina tua.. selalu nya kalau diaorang dah sampai akan call aku n aku akan turun. dah lah aku tanya sapa yang sain surat tue... tak pelah aku pun turun ker kaunter bendahari tu nasib baik ada surat tue.. so lega lah dah settle.. aku pun call lah pemandu jabatan nak suruh hantar ker opis aku.. aku 2..3 langkah aku nak ker pandu banyak Penguatkuasa tu panggil "mesin tu rosak lagi lah" mau tak menyirap satu badan.. aku bukak balik lah buat Troubleshoot macam pagi tadi tak leh gak.. pastu call GMS dia kata esok jer lah dia hantar Tec. perhhhh PANAZZZZZ beb satu badan... Nasib baik ada perkataan SABAR kat dunia ni so legalah sikit... hehehee... pengalaman...

1 comments:

Liz`Am said...

huhu..sabar cik yat oi...
em...rasanye dulu kalau kat kolej..
lagi hot temper..hehehhehe....
la nie cool byk yea..
hehehhe..saje nak usik ko...