CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, May 13, 2009

Cuti Hari Pekerja

Cuti hari pekerja hari tu aku balik kampung. best ar sebab dapat cuti lama sikit. malam jumaat kliwon aku balik ke kampung, dah tak sabo rasanya. banyak gak ar xtvt yang aku dah rancang time cuti nie. dalam kul 1.30 pagi aku sampai kampung punya lah takut sebab nak masuk kg aku tu ada corner yang orang cakap keras cikit ar. aku sampai jer kat tempat tu baca2 lah sikit,takut tak tau nak cakap ar. esok nya plak sepupu aku buat kenduri cukur jambul,aku pun tolong ar rewang lah kekononnya. pastu petang tu aku gie kenduri kawan aku sorang ni, kendurinya esok tapi esok aku ada planning lain. so aku pun jengukkan mukalah. nanti dia kata apa plak, yerlah kawan dari sekolah rendah kan. tak patut...tak patut kalau tak datang. esok aku nak gie kenduri kat bota kg tut... he..he.. memang tak sabo nak datang kg dia. aku tak pernah menjejakkan kaki ke BOTA. first time lah tu nak gie redah jer lah. layanannya okey best ar gie sana. pastu dah dekat ngan lumut aku pun gie ar terus kelumut. mandi kat teluk batik adik2 aku lah gila meroyan nak mandi sangat. aku tak mandi pun, malas nak salin baju. jadi aku menung2 lepak2 jer kat tepi pantai tue ngan mak aku. esoknya aku balik lambat sikit sebab tolong mak aku buat kuih. so sebab tolak lambat sangat jemlah jalan. aku tolak dari kg kul 6.00 pai kl kul 10.00 macam gie johor. penat tak tau nak cakap ar. esoknya gie keje muka macam.... calo...
adik aku ni tak poyo sangat nak mandi
ni lah budak yang poyo sangat nak
berkubang... tu yang pengang pelampung tue
poyoz jer!!!!
ha ni dia sipoyo tue!


0 comments: