CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, May 13, 2009

Terlalu lama rasanya

salam... perhhh.... lama giler aku tak update blog aku nie. dah bersawang dah rasanya tak bersapu. errmmm... kini baru lah aku tahu macam mana nak tukar template selama nie mana lah aku tahu nak tukar2 tue. yer lah umur dah 27 tahun baru nak belaja buat blog. sekarang aku dah ada sifu yang ajar aku nak mengedit2 blog nie. mula2 aku malas dah nak pikir pasal blog nie. masa mula2 belajar dulu jer yang xcited sangat nak update. lama2 dah malas dah. semalamlah aku tgok kawan aku bukan main dia mintak tunjuk sifu pasal blog2 nie. tukar itu lah ini lah tu yang jadi jeles tue. so aku pun minta ar sifu tu tunjuk kat aku sekali. nasib baik lah sifu tu tak kedekut ilmu... hehehe.. so sekarang ni semangat lah balik nak berblogging. hehehee... jangan angan2 taik ayam dah ler. tunggu jelah berapa lama plak entry aku lepas nie.calooo...

0 comments: